Hear me

Tjeena.

Idag har jag försökt leta rätt på någon förskola här i Norberg som behöver personal. Men det dom hade som svar var bara (som på alla andra ställen) tim vikarie. Ja. Blev att kontakta Hallstahammar. Även där blev jag tillsagd att skriva upp mig på vikarielistor men dom sa även att det är ganska ofta som det rings ut. Sen påpekar jag att jag ju inte bor i Hallsta, ja då blir det ju genast lite tveksamt - dom ringer ju trots allt till dom i Hallsta i första hand. "Blir du utringd tillräckligt mycket kanske du får överväga att flytta hit" säger hon och skrattar. Ja jo, klart man kan flytta. Men Hallstahammar av alla ställen? Nja, inte speciellt lockande. Inte ett dugg lockande. Men jaja.

Får väl kolla upp dedär. Skriva upp mig och sen se om det är möjligt att ens vikariera där. Måste ju trots allt pendla med tåget och det kanske inte passar alla deras tider. Ja, skitgrejer!

Nej, nu ska jag ta å fixa till mig lite eller så. Ska trots allt till min farbror som fyller hela 60år idag. Bye.


Jag älskar dig min finaste ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0