If holding hands is too descret..

Goddagens.

Igår umgicks jag som sagt med Amanda. Vi började med att ta en promenix på över en timme och sen glodde vi på lite film, dock var det ju tråkigt nog fel på filmerna eller så hade bränningen blivit fel så dom typ hackade och gick i slow motion.. Too bad. Men ja, vi ska ta och kolla ifatt på resten av filmerna någon annan dag eftersom att pappa ringde och skulle hämta mig när vi inte ens hunnit sett dom filmerna vi ville se, haha.

Nåja, idag pyser jag med tåget till Uppsala. Kommer bara ta 53 minuter, vilket är lite lite med tanke på att det tar två timmar med bil från mig till Sebbe, haha. Visserligen kanske det blir två timmar om jag räknar dit vägen till tåget och vägen från tåget? Skit samma. Nu ska jag i alla fall packa klart tror jag sen ska jag nog bara ta det lugnt fram till sex tiden då jag ska bege mig mot tåget.




Kommentarer
Postat av: malla

förlåt för sent svar, men har vart borta.

Hur ät det då?

2010-08-03 @ 18:07:26
URL: http://bymalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0