Jobbcoach

Idag var min första träff med coachen. Han berättade lite om hur vi kommer gå till väga och vi kom fram till lite olika saker. Jag är positiv till det här faktiskt. Ja, då menar jag något i stil med att han verkar toppen, för hur kul kan det vara att träffa en coach med jämna mellanrum och inte tycka om honom/henne? Ja, han är bra hittils och än så länge känns allt bra.

I vilket fall så blir nästa möte den 16:e och då ska jag har knapat ihop ett cv, en ansökan och ett intressebrev. Eller vad allt nu hette.. hihi. I alla fall så är det väl bara sätta igång då, antar jag. Men jag vill nu har lite folk runt omkring mig, jag behöver hjälp. Speciellt med saker om mig själv, på tal om det så ska jag även få ihop en kort presentation utav mig själv som jag ska berätta inför honom nästa gång.

Ja, nu vet ni vad jag har gjort idag. På tal om idag så ska jag även umgås med Amanda idag, vet inte riktigt vad vi ska hitta på men vi hittar alltid på något :) Men nu ska jag ta och boka tågbiljett eftersom att jag ska ta mig till Sebastian imorgon. Lär ju passa på när biljetterna knappt kostar..

Men hejdå nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0