Sleepless

Tjeena va.

Idag är det tisdag. Min dag borde nog gå åt till att söka jobb. Ett mejl har flugit iväg i alla fall, dock för att få reda på vilken person jag ska kontakta. Känns visserligen helt fel att skicka mejl så blir nog till å ringa runt snart istället. Men jag är ett litet frågetecken till vart jag ska söka, även om H gjorde en sådan fin plan åt mig att först söka Hallsta/Norberg och även Fagersta. Norberg för att det är närmast och Hallsta för att jag varit där förut och allt var så bra där. Men sen är ju frågan, varför söka jobb här när man inte vill bo här? Haha. Ja, självklart kan man byta jobb sen, men det känns inte helt 100 det heller. Som sagt, lite utav ett frågetecken har jag blivit.

Sen fick jag post från AF idag. Jag ska återkontakta dom sen om hur mitt jobbsökande går. Jag önskar att jag slapp det, varför kunde jag inte bara kommit igång med mitt jobbsökande utan deras hjälp? Jag är visserligen skitglad åt att jag fick min jobbcoach, men det hade nog räckt med honom. Han är bra för mig tror jag, alltså jag menar han peppar mig bra. Han få mig att tro lite mer på mig själv än vad jag brukat göra. Men men, hittar jag ett jobb snart så är det väl bara ta bort sig från AF igen då, vore skönt.

Btw så firar jag och min älskade två månaders förlovning idag. Den där tiden å flyga iväg alltså..

Men som sagt, jobbsökande var det. Och jag som hatar att ringa...


Kommentarer
Postat av: cattiseriksson ♥

haha jag vet inte vi får se hur det blir (; men den är inte riktigt som jag vill ha den ;)

2010-08-18 @ 12:57:21
URL: http://juniflikkan.blogg.se/
Postat av: cattiseriksson ♥

Vet inte riktgit, men är ej nöjd :o

2010-08-18 @ 13:38:58
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0