stupid phone

Hejsan du.

Här sitter jag och väntar på att min telefon ska dö. Ja, jag vet.. man kanske brukar sätta i laddaren när man ser att batteriet börjar ta slut. Men nu är det så att jag fick för mig att det kanske är bättre för batteriet om det får laddas ur helt på ström ibland. Alltså att mobilen dör. Och ja, nu sitter jag här och väntar.. väntar.. väntar... dör den? Nej.

Vad är det frågan om? Alltid när man inte vill att den ska dö, ja då dör den. Men nu när jag vill, ja då ska han fanimej inte dö.. tydligen. Dumma sak.



Jag var bara tvungen att visa. Och ja, ni ser den lilla vita rutan i högra hörnet? Den är ju TOM! Eller okej, det står att det är 4% kvar, men det har det ju typ stått den senaste timmen också. Nu tänker alla "men använd mobilen så dör den snabbare", jag skriver mina dagliga sms som alltid, så den används. Men han vill tydligen leva länge idag. Han kanske tror att han dör föralltid om han dör? Kanske borde berätta för honom att jag ska trycka i sladden så fort han dör? Ja, det skulle jag säkert kunna göra. Varför inte börja prata med sin mobil liksom?

Jag kände bara att jag var tvungen att informera alla om att min telefon är taskig idag. Därför ska jag svara på ännu ett sms nu och istället gå och fixa lite gele igen tror jag. Det var rätt gott sist. See ya!

Kommentarer
Postat av: amanda

alltid när man vill att de ska hända så går de aldrig :O

2010-08-27 @ 13:19:37
URL: http://amoriito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0