Trötter

Efter att ha varit hos pojken min sen i Tisdags så är jag nu hemma.

Blev ju till att fira svärmor igår. Kom en massa folk, allt från grannar till släktingar. Så nu har jag ju i princip träffat hela Sebbes släkt och mamma och pappa var ju också där. Så det känns bra :)

Dock kom mamma och Sebbe in till mig vid två i natt och kollade hur jag mådde eftersom jag la mig vid tolv redan då min mage inte längre ville som jag. Vad säger mamma då? Jo; Alla säger att ni ska skaffa barn. Haha jaha, kul det, men shi fick dom, dom får allt vänta ett tag till. Tyvärr, hihi.

Men nej, nu ska jag ta ett glas dricka/vatten och vänta in maten. Blev ute mat = fettis mat. Idag valde jag kebab med mos. Var ett tag sen och kändes som om det skulle passa.. Hejdå.

Bilder kanske kommer imorgon eller något.


Kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0