BB

Ensam hemma idag. Älsk åkte hem till Uppsala så han fick mecka lite med sin rallycrossbil, det lär ju behövas om det ska bli nå åka nästa år!

Vad jag ska hitta på själv hela dagen vet jag faktiskt inte, har hittils bara duschat. Men kanske borde damsuga lite, katternas möss hårar ju liksom ner rumsmattan lagom mycket. Men men, har hela dagen på mig så jag vill inte ha så brottom, haha.

Nyss kom Burken hit och la sig också, hon och Maya låg nyss i rumsfönstret men tydligen så ville Burken ligga här i stället för hon hoppade ner från fönstret och gick raka vägen hit och la sig tätt intill mig istället. Myskisse. Påtal om mys så är rubriken lite mindre mys, det är Sebbes nya smeknamn för Burken som betyder Bajs-Burken. Inte allt för snällt men hon har ju sina fix-ideér om vart man kan kissa och bajsa så rätt åt henne..

Men nej, nu ska jag kolla runt lite på nätet istället.

Kommentarer
Postat av: amanda

sv:jaaahaa,trodde det var ngt innan som du hade skrivit du menade :P



hahahah, är burken en tjej? alltså vafan sebbe o namn. stackarn ;D tur att du har mig som kommer på lite vettiga namn iaf!

2010-12-30 @ 22:58:03
URL: http://writteninthestarss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0