Dag 15 - Sätt din musikspelare på blandning: Tio första låtarna som spelas.

Till att börja med måste jag VERKLIGEN säga att detta är en musiklista med låtar från någon gammal mp3 också - alltså inga låtar jag lyssnar på om dom startar, nej då brukar jag faktist byta låt. Haha. Jag bara varnar utifall att det kommer några dödskassa låtar så ni inte tror att jag är dum i huvudet ;)

Låt nr 1 - Kelly Clarkson - Long Shot
Låt nr 2 - Rihanna - Lemme Get That
Låt nr 3 - Jordin Sparks - Battlefield
Låt nr 4 - Jeremih -  Buh Bye
Låt nr 5 - Chicane - Poppiholla (vet inte vad som är artisten/gruppen och vad som är låttiteln?)
Låt nr 6 - Black Eyed Peas - Where Ya Wanna Go
Låt nr 7 - Erik Hassle - Don't Bring Flowers After I'm Dead
Låt nr 8 - Black Eyed Peas - I Gotta Feeling
Låt nr 9 - Black Eyed Peas - Lets Get Re-Started
Låt nr 10 - Miike Snow - Black & Blue

Fyfan vad värdelöst...

Nu ska jag knöla in glasgrejer i tidningspapper. Byyye!

Kommentarer
Postat av: michelle

HAHA herregud. Den kommer jag aldrig våga göra.

Jag som är värsta hårdrockstjejen kan ju inte avslöja att jag har låtar med rihanna med :(

2010-12-07 @ 12:52:05
URL: http://xfakesmile.blogg.se/
Postat av: amanda

sv: jo money is good, men jag känner fortfarande är jag är trött efter helgen. behöver lite vila,och idag fick jag gå längre på förskolan än 4 timmar som annars eftersom jag täckte upp för en till.



jadu det kan jag väl tycka, statistik och slump.. men ska göra omprov imorgon på förra provet vi hade så jag får det ur världen först innan jag fokuserar på nästa allt för mkt. Har redan pratat med min lärare och på en henne låter det som om allt kommer att lösa sig iaf.

2010-12-07 @ 17:35:44
URL: http://writteninthestarss.blogg.se/
Postat av: michellle

sv: haha jo kanske, men ändå ;) haha. kanske fuskar på den? :o haha nejmen.

2010-12-08 @ 10:58:08
URL: http://xfakesmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0