Dag 29 - Vad har du lärt dig den senaste månaden.

Ja vad ska jag svara här då? Jag vet inte riktigt vad jag riktigt har lärt mig? Vet inte om jag lärt mig något nytt med andra ord.

Men ja, jag har t.ex. betalat min första räkning, alltid bra att ha testat det någon gång innan jag flyttar. Jag har även planerat en hel del kring inhandling av grejer, planerat och räknat så jag hade en överblick på vad allt på ett ungefär skulle gå på. Dock är det ju inte alltid man håller sig till det man skrivit upp, men man plockar ju inte åt sig precis vad som helst - så det är väl lugnt så länge man är medveten om vad man gör.

Jag har nog även lärt mig att ingenting är omöjligt. Förr har jag tvekat på om jag någonsin skulle komma hemifrån. Kanske skulle jag aldrig få något jobb och aldrig få råd till att flytta? Men nu har det visat sig att det går att lösa det utan jobb - flyttan gör ju trots allt att det även blir mycket enklare att få ett jobb. Smart drag av mig!

Ja, jag vet inte riktigt vad jag ska säga faktiskt. Något i stil med detta är det nog, alltså har jag inte lärt mig något speciellt eller vettigt.

Nu ska jag fortsätta packa. Imorgon ska det trots allt flyttas! (i hope ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0