GRATTIS MAMMA! ♥

Idag fyller min underbara mamma år. Hennes födelsedag blir väl inte den bästa men tyvärr är det livets gång. Hon är ju i alla fall min mamma trots att jag flyttar ;) ♥

Jag tror jag ska ta och kasta ner datan och småplocket i dataväskan nu. Är ju ett par timmar kvar men jag kan sysselsätta mig vid mammas och pappas data istället. Lite varmare där inne än i mitt rum också så.

Vi får se, kanske skriver jag inte nå mer idag. Kanske kommer det upp något inlägg innan vi åker. Kanske kommer du upp något inlägg mot kvällen. Eller så kanske jag som sagt, inte skriver något mer idag. Tar väl tag i skrivandet när jag får lust/tid igen. Ja, jag kommer inte sluta blogga såklart, men kanske blir lite glest just nu med tanke på allt som ska packas upp och fixas sen när vi är framme vid lägenheten.

Så jag tackar för mig idag - utifall att jag inte skriver något mer - och säger hejdå Norberg, hej Enköping!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0