Imorgon.. nej.

Att flytta imorgon blir inte av. Lagom surt med tanke på att jag typ tagit ner varända grej från väggarna å allt nu. Tavlor, sänglampa och min klocka. Ja, gardinstången har också kommit ner så det kommer se lite tomt ut de närmaste dagarna.

Något hade blivit fel så det skulle inte hinna bli klart tills imorgon. Flytten kommer alltså istället ske nästa vecka. Tråkigt men sant.

Blir i alla fall att pysa över till älsklingen imorgon eftersom att vi ska till hans moster och fira någon sorts "minijul" på lördag. Med andra ord kommer jag vara hos honom över helgen, kanske är lika bra så jag slipper svära åt att jag knappt kan gå inne på mitt rum längre, haha.

Men nej. Ska kila nu. Äta mat eller något. Hejdå.


Kommentarer
Postat av: michelle

sv: känner att det är dags för en förändring :p haha



btw, synd att flytten blev framflyttad :( men det är nästan alltid så när man längtar efter något :p

2010-12-16 @ 17:46:54
URL: http://xfakesmile.blogg.se/
Postat av: Elin =) 18 år och mamma till Molly <3

Vad elakt när dom sa att ni skulle komma in till imorgon! Hoppas ni hinner komma iordning skapligt till jul :) <3<3

2010-12-16 @ 17:55:12
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0