Juldagen..

Goddag.

Längesen jag skrev nu så tänkte att jag skulle passa på nu när allt typ är klart här hemma.

Sov hemma natten till idag eftersom att jag åkte hem och firade jul som vi brukar, dock vart det långt ifrån som förr dethär året. Mamma fick ett samtal om att morfar hade åkt in på sjukhus och var okontaktbra. Dom sa att det antingen var dagar eller timmar kvar för honom, så det var inte riktigt som det brukar.

Idag åkte vi också över till mormor för att byta julklapparna med morbröderna och sånt. Dom åkte även över för att träffa morfar och medans dom var där skjutsade mamma och pappa hem mig igen. Vi bjöd dom på kaffe här och under tiden dom fikade så fick mamma ett samtal från sjukhuset. Vila i frid morfar ♥

Nu sitter jag här i ena soffar, Maya ligger i knät och myser medans Burken ligger tätt in till och sover hon med. Och ja, Sebbe han ligger i soffan brevid och kollar på tv. Allt börjar med andra ord komma i sin ordning här hemma så det är första kvällen vi bara kan ligga och slö och ta det lite lugnt. Skönt det. Men en kartong är det kvar med småplock, så jag ska nog gå bort från soffan och få det sista klart nu. Sen lär vi ju käka något snart också :)

Men men, ska kila nu då. Bye!

Kommentarer
Postat av: amanda

stackars .. :( ingen rolig händelse på julafton direkt..



kul att du valde maya som jag sa ;)

2010-12-26 @ 02:23:14
URL: http://writteninthestarss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0