Nu jävlar!

Ja, nu tror jag att jag har packat klart. Det som inte är nerpackat ännu är sådant jag använder, datan t.ex. Men den lägger jag i dataväskan imorgon tillsammans med resten av småplocket.

Jag hoppas jag sover lika länge imorgon som jag gjorde idag - kanske till 10-11 eller vad det nu var. Jag vill ju liksom inte bara sitta och vänta och vänta och vänta, haha. Runt ett kommer i alla fall John upp och skjutsar över mig till AF så jag får mitt papper underskrivet. Efter det är det bara vänta in pappa och lastbilen så packandet och flyttandet äntligen kan bli av!

Men nej, dödshungrig är jag nu så nu måste jag käka. Lär väl inte bli mat än på ett tag i alla fall så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0