Nya grejer!

Idag åkte jag ju iväg till Sebbe direkt på morgonen. Och dagen har vi spenderat med att gå runt inne på ikea. Så nu tror jag vi har nästan allt - riktigt skönt. Ja, det vi inte har är typ nya sängkläder och inte riktigt alla gardiner + lampor. Men det är ju inte så jäklans viktigt, går att ta tillfälliga grejer tills man hittar något som man verkligen vill ha :)

Skönt i alla fall att få ha handlat upp allt som jag hade skrivit upp hemma - dock plockade vi åt oss lite annat också och en del grejer dög inte (för att jag tänkte "ooh billligt!" när jag letade på internet) så då böts de ut mot något finare och i vissa fall då även dyrare grejer. Men vad gör det när man ändå kommer billigare undan än vad jag hade räknat ut på gejerna jag hade skrivit upp? Det var tv-bordet som avgjorde dedär tror jag minnsan!

Men nej. Nu kom familjen hem igen - Sebbe har ju pyst iväg på julbord så jag får vara ensam med dom istället. Undrar om dom har Raggebus med sig hem nu då? Stackarn har ju varit hos vetrinären ♥

Kommentarer
Postat av: michelle

sv: jo, det är ju bra de ^^

tyvärr ska jag inte flytta hemifrån än :p

2010-12-11 @ 12:34:25
URL: http://xfakesmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0