Ord från dig.

Min underbara pojkvän har gett mig alla möjliga fina ord genom året som gått. Hittade nyss ett block där jag hade skrivit ner ett litet smakprov..

"Det kändes så bra när det bara var du och jag"

                                                                                                     "Det är du som är min älskling"

                    "Men då kanske du gör illa dig och det vill jag inte vara med om"

"Åh jag saknar dig som fan"

                                                                                       "Jag är så jävla glad att jag har dig"

                                      "Du är bäst för mig"

     "Du är den enda för mig det vet du va? Älskling"

                                                                "Jag älskar dig så jag vet inte vart jag ska ta vägen"

 "Det är du som fått mig att inse hur fin kärleken är"

                                                                                                          "Du <3 Jag"



Jag älskar dig Sebastian Karlsson. Aldrig utan dig ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0