Bilder hit och bilder dit

Goddag. Idag var det projektdag i skolan. Skolan var tom och bestod ungefär av mig, Orren och Cattis + några få ifrån B-klassen. Ja så kan det se ut. Jag kanske överdrev. Men det var så det kändes.

I vilket fall så finns det inte så mycket mer å skriva om dagen än så. Nyss åt jag mat och nu sitter jag och tjockar i mig en fet skål med popcorn. Så kan det gå om man är gravid... visserligen är jag inte det nu, men det kan ju gå så om man är det eller? Ja tydligen så kan det väl det utan att man är gravid också då. Men i alla fall så kanske mitt tjockande förklarar varför jag gått upp två kg sen September. Även om det visserligen är 4-5 månder sen så kanske två kg är lite? Vad vet jag.

För övrigt så vill jag ha helg. Alla hjärtans dag på söndag. Är det någon som ska göra något speciellt? Vissa tycker att den där dagen är lite överskattad. "Varför ha en dag att visa hur mycket man älskar någon? Det kan man väl visa varje dag?" Visst är det väl sant. Men det kan faktiskt vara mysigt att ha den där 14:e Februari att se fram emot lite extra. Jag visar så mycket kärlek jag kan dagligen och det gör min pojkvän också. Vilket är helt sjukt underbart. Men ja, alla hjärtans dag är i alla fall en extra-mys-dag för dom som känner att dom vill, antar jag.

Vad gjorde jag på förra alla hjärtans dag? Hm, käkade mat tror jag? Jag såg nyss i min blogg att jag tydigen fick tre röda rosor, vilket jag lär minnas eftersom att dom hänger i mitt fönster. Sen fick jag tydligen choklad och ett par örhängen. Det tråkiga är väl att örhängerna försvann puts väck! Eller i alla fall det ena, men så kan det gå när man har party party. Haha. Nog om det.

I år är det ett nytt år. I år firar jag min alla hjärtans dag-dag med Sebastian. Ingen dag är den andra lik, eller? :)

Party bilder nu då!


Okej jag ger mig, dedär tog typ fem minuter...
Mer bilder finns hos AnnIrene och på min bdb.


Kommentarer
Postat av: amanda

haha snyggaste bilden! Du ska med flera gånger,that's it. Och då får jag väl supa dig under bordet då :D

2010-02-08 @ 21:33:17
URL: http://aaamandab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0