Love Child

Blev en kväll med tjejerna igår. Förfest hos Carro där vi var endast tjejer och självklart så var det mycket skratt, så som det alltid är när vi umgås. När kl. närmade sig tio-elva så begav vi oss mot Greenman där det var tomt på folk! Men som tur var så ramlade det in mer och mer och tillslut var det fullt. Blev lite dans och springades runt överallt och ingenstans.

Jag fick träffa min käre "far" Lunkan som jag inte har träffat på.. jag vet inte hur länge! Så det blev en låååång kram innan vi gick åt varsit håll och fortsatte springar runt bland allt folk. Haha.

Runt tolv så kom även Fibes Oh Fibes som var där för att uppträda. Under hela deras uppträdandes så väntade jag och Amanda bara på en ända låt och när det kom så märkte man att alla tydligen väntat på den. Alla började skrika, klappa och sjunga som sjutton. Låten kom ju lagom så att jag och Amanda kunde gå ut till bilen, där mamma och pappa satt och väntade för att åka hem, när den var klar. Så det blev ett bra avslut på kvällen! :)

När jag kom hem så var jag busig och ringde Sebbe och väkte honom. Han frågade såklart vad klockan var och jag sa bara halv tre. Han trodde mig inte först men till slut så var det bara "åh fyfan då är det dags å gå upp då!" ända tills jag sa att det var på natten inte på eftermiddagen. Men ja, så kan det gå när man blir väckt mitt i natten för att ens flickvän vill säga att hon älskar en, haha. Eller tvärt om. Men men.

Bilder kommer när AnnIrene skickat dom ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0