Skolan

Sitter i skolan nu och ska ha prov om en halvtimme. Historiaprov. Hur det kommer gå vet jag inte, men just nu borde jag plugga men min koncentration har sabbats. Ja, varför, det stannar utanför bloggen. Plus att jag egentligen inte ens orkar skriva om det. Så onödigt skit är det...

I vilket fall så blir det styrketester sen på Träning & Hälsan och ja, hur pigg är man på det då när man är trött? Ja. Bra fråga. Men nej, nu måste jag faktiskt göra ett försök till att träna till provet för jag vill faktiskt inte få ig :(

Kommentarer
Postat av: matilda

hejsan, vad tycker du om min senaste photo shoot?

2010-02-04 @ 13:23:19
URL: http://dresslikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0