Tjoba Tjaba

Skolan blev rätt lat idag. Förutom början kanske eftersom att vi började med Beep-testet som gick snett sist. Att springa det första man gör på morgonen är inte min grej. Men jag höll ut och bättre än sist blev det, wiho!

I vilket fall som helst så måste jag renskriva svenskan nu innan jag förskjuter det ännu mer. Vore ju rätt smart att börja få in saker i tid så man slipper halka efter. Eller? Jo det är klart.

Ett problem. Vem ska jag gå med på balen? Jag har köpt en vacker klänning för 2900kr men jag har ingen att gå med. Värt? ;)


Kommentarer
Postat av: Elin=) 17 år och mamma till Molly<3

gå med mig (a) <3

2010-02-09 @ 22:02:31
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0