Alltid

Min dag har bestått av att läsa ur boken Ninas Resa. Ni vet den som jag skulle läst ut under praktiken? Hihi jag var inte såpass duktig. Så istället fick jag i uppgift att läsa ut den nu under lovet, så ja. Jag kom på när jag var hos Sebbe att oj, varför tog jag inte med den? Istället för att sitta massa dötid när han är på jobbet så kunde jag ju ha läst?

Men i vilket fall så tog jag tag i saken idag. Så nu har jag läst från sidan 42 till 126. Duktigt av mig. I vilket fall är det mindre än halva kvar nu. Så det ska jag nog kunna fixa. Tror ni inte? Förresten så fattar jag lite mer nu än vad jag gjorde i början. Därför jag kunde läsa så långt som jag gjorde idag, haha.

Men jaja. Jag ska väl fortsätta nu då. Kanske ska jag göra något gott också? Men nej, får se. Orkar nog inte. Men ja, läsa måste jag!


Även denna sötnos-bild är tagen på nyår, utav Maddis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0