Don't show that.

Det är torsdag. Klockan är fem i åtta på kvällen. Lär försöka sova i tid ikväll. Dags för skola imorgon - fast jag egentligen faktiskt inte behövde det från början. Men ja nu blev det så ändå ;p I vilket fall så blir det till å åka hem runt elva-tolv från skolan. Blir sen till att åka hem och hämta grejer som jag ska ha när jag sen ska leka med Amanda och AnnIrene (ev. Cattis?). Åka lite i backar och glo på nån film. Lite tjejmys sådär lagom efter skolstarten - även om nu Amanda och AnnIrene inte ska dit, hihi.

I vilket fall så kommer Sebbe på kvällen sen. Kan behövas.

Men ja, nu har jag bara ca 40 sidor kvar utav min Ninas Resa. Kan ni förstå ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0