:)

Har ni någonsing tänkt på hur mycket en smilis egentligen kan betyda?

För tänk er själva en konversation nu.

Hej:)
Hej
Allt bra med dig? :)
Ja, själv?
Så bra det ;D Jo det är fint med mig :p Gör du då?:p

Ni ser vem som låter sur och vem som låter glad va? Haha. Men egentligen, det är en smilis. Hur många har inte nån gång gjort en smilis fast man egentligen är hur förbannad som helst? Eller hur många har inte någon gång skippat den där glada gubben även om ni är överlyckliga? Ja jag tror det var många som kände igen sig.

Jag blir alltid så, om nån som ofta brukar göra smilisar helt plötsligt inte gör det, då tror jag att något är fel. Men jag kan erkänna, ibland struntar till och med jag i dom, för att jag är trött eller liknande. Så varför ska ingen annan kunna det? Hm. Jag är konstig.

Men lär er det, gör lite gubbar till mig lite då och då, annars får ni snart frågan "är du sur?" ;) Detta gäller såklart alla, även dig Cattis ♥ Haha! Men nej. Nu ska jag nog ta en clementin, jag känner mig lite nyttig.


Kommentarer
Postat av: amanda

håller med dig ;D

2010-01-07 @ 00:11:20
URL: http://aaamandab.blogg.se/
Postat av: cattiisEriksson

Men sluta, vad menar du med att jag aldrig gör en smiley? Nu får du sluta med dina förutfattade saker Evelina.



;D

2010-01-08 @ 20:49:32
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0