I think I love you

Nu ska jag snart hoppa i säng. Ja och lyssna nu noga, för första gången i år så ska jag få sova ensam! För första gången på en vecka så ska jag sova en hel natt utan en varm pojkvän bredvid mig. Känns underligt. Tomt. Kallt! Men vad ska jag göra då? Springa till Uppsala och smyga in under täcket hos honom? Hm, tror han hinner gå upp till jobbet innan jag är halvägs ens ju. Eller? Ja typ.

I vilket fall så ska jag som sagt va sova nu. På något vis är det skönt att vara hemma, men ändå inte. Mitt rum är i alla fall varmare än Sebbes, det är ju en fördel i alla fall. Hm.. Popcorn finns det också. Fast nu ska jag ju som sagt sova, inte käka popcorn, inte något annat heller för den delen, hihi.

I will love you until the day I die, you and me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0