Jag måste ha mat!

Skolan är över för idag. Borde just nu egentligen bara sätta mig och plugga, men jag har inte så speciellt mycket ork. I vilket fall så vet jag inte om det blir idag eller om det blir på fredag. Jag ska i alla fall iväg till Västerås för att kolla på balklänning. Testa lite och se vad jag egentligen vill ha.

Åker jag idag så blir det med mamma och åker jag på fredag så blir det tillsammans med Sebbe och Amanda. Om inte Sebbe backar ur men det gör han nog inte ;)

Största problemet jag har just nu är typ; Vem ska jag gå med och hur ska jag har råd? Haha. Synd om mig. Men ja, på balen ska jag om jag så får gå i mjukiskläder.. nja, där kanske gränsen är nådd men..

Men nej, som rubriken säger, jag måste ha mat ♥


Kommentarer
Postat av: Pauliina

prova Ursulas i västerås. Många i min klass hyrde/köpte därifrån!

2010-01-18 @ 17:20:07
Postat av: Pauliina

På källgatan! Om du kommer ut från punkthuset om ni parkerar där, så går du upp mot oxbacken. Lite klurigt och hitta men den finns på vänster sida, runt hörnet på nå vis :P

2010-01-18 @ 23:08:53
Postat av: emelie

du är så fin :)

2010-01-20 @ 19:22:19
URL: http://emeliepuranen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0