One year ago


Som Amanda's kära 18-års fest var. Det var en minnesvärd kväll som var både positiv och negativ. Men vad gör man inte? Jo man går vidare, haha. Det har jag gjort och idag sitter jag här, ett år efteråt och minns. Men jag ser kvällen som bra. Trots allt.

Men nu sitter jag i alla fall hemma hos Cattis. Än så länge har vi inte gjort så mycket mer än att vakna, vara i tvättstugan, käka frukost och setat här. Men vi ska väl snart fixa oss lite sen blir det att dra till affären och handla lite gott till senare då brudarna kommer. Blir käka mat, glo på film tillsammans med massa gotti och sen sova kvar här idag med.

Ska nog springa på toa nu i vilket fall för jag håller på att kissa på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0