En hel helg

Nu tänker jag inte i någon detalj berätta om min helg. Men den har i alla fall bestått av powermeet, pilkastning, bus i pool, trötthet, skratt, krocket, ännu mer skratt och ja, en toppen helg helt enkelt! :)

I vilket fall så åkte min man hem igår. Så nu är det bara vänta tills han kommer i helgen igen och vi pyser iväg på våran efterlängtade semester.

Men nu ska jag bjuda på en vacker bild från PM i lördags. Resten kommer att ploppa upp på min bdb och säkerligen kommer det komma upp någon enstaka här då och då.

Men nu ska jag prova min klänning som kom från Nelly idag, sen ska jag nog dra mig utåt, eller ja, till något kallare ställe än mitt rum. Om det finns något?


Kommentarer
Postat av: John

Hoppas ni hade skoj, de hade iallafall jag :)

2010-07-14 @ 15:40:41
URL: http://donken.nu

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0