I'm home!

Nu är jag hemma. Kom hem igår vid tre tiden och sen stack min familj iväg vid sex-sju tiden. Ja då var det bara jag och älsklingen kvar hemma och nu har även han åkt hem, alltså är jag nu själv hemma. I en hel vecka! Blir å sköta hushållet helt själv nu då, haha ;)

Nåja. Veckan i Motala har varit bra. Den har bestått av allt från folkrace till supande. Kanske ska jag ge en kort beskrivning av vår vecka då?

Söndag (18/7): Idag packade vi in det sista i vagnen innan vi sen begav oss iväg vid kanske ett-två tiden. När vi kom fram så började vi med att sätta upp förtält och fixa i ordning allt innan vi sen begav oss iväg till affären för att handla mat och allt som skulle behövas för veckan.

Måndag (19/7): Idag hade vi mest sällskap av Keben och Susanne. Vi drack och hade trevligt och sprang runt bland lite annat folk också. Det pågick dock bara tills jag och Susanne vart trötta så då kastade jag ut dom så jag och Sebbe fick gå och sova, haha.

Tisdag (20/7): Vi var ner till stranden lite, badande och solande. Mot kvällen blev det än en gång lite folk hos oss med drickande och en hel del skratt.

Onsdag (21/7): Började dagen med att pysa iväg till banan. Kollade in folkracen tills det var slut och så fort vi kom till campingen igen så pös vi ner till stranden med lite folk igen. Mot kvällen blev det först lite lugnt med mig, Sebbe, Keben och Susanne i husvagnen, men med tiden trillade det in massa folk så förtältet blev fult och stolarna gick sönder ;p

Torsdag (22/7): Idag blev den banan igen. Efter att jag och Sebbe hade käkat så somnade han så då satte jag mig och spelade kort med mig själv tills Keben och Susanne kom och gjorde mig sällskap tillsammans med trötta Flaffy (deras hund). Vi satt och spelade några timmar tills folk kom och hämtade Sebbe och drog med honom ner till Sjövik (krog). Dock blev han inte borta så länge, så direkt efter att mitt sällskap hade gått hem för att sova så kom även Sebbe hem igen så vi också kunde sova.

Fredag (23/7): Idag så började vi med att åka in till stan för att hitta en bikini till mig, därifrån åkte jag istället med ett par skor och även ett par solbrillor. Efter det så åkte vi upp till banan igen. Mot kvällen blev det först till å umgås med lite folk och sen stack vi vidare till Sjövik. Mot kvällen så bad Macke om att få sova hos oss och självklart fick han ju det så vid tre så runt tre någon gång sov vi alla tre som stockar.

Lördag (24/7): Idag stack jag och Sebbe till banan tillsammans med Macke. Vi satt där i regnet och glodde och sen när vi kom hem så blev det bara en lugn kväll.

Söndag (25/7): Planen för idag var att pysa iväg till banan och kolla på finalerna. Men efter att ha hört regnet smattra mot taget hela natten och att det även regnade när vi vaknade så sket vi i det, istället började vi packa i ordning i vagnen och tolv så var vi utcheckade från campingen och påväg hemåt.

Kortfattat :)

Idag är det 26/7 och jag och min älskling firar hela tio månader! Kärlek.

Håll utkik för nästa inlägg blir bestående av lite bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0