Crazy in love

Idag fick jag hem papper från SIFO. Jag fick typ 30 000 frågor jag skulle svara på, alltså ett helt häfte. Jag blev nyss klar med det... Och då började jag direkt efter min frukost?

Tog visserligen en-två timmars paus. Åkte över till Fagersta för att skriva in mig hos Arbetsförmedlingen. Så ska väl sysselsätta mig med att skriva in mitt CV och lite sånt på min sida nån dag också, men det ja. Nu var det gjort och nu väntar ett informationsmöte och en individuell träff, haha. Nåja. Nog om det.

Nu ska jag pysa in på Facebook och Bilddagboken istället, bye.


Det var något intressant som stod i tidningen idag ;)


Kommentarer
Postat av: amanda

vad är sifo? :P

2010-06-30 @ 23:08:26
URL: http://aaamandab.blogg.se/
Postat av: annirene

svar: aa men det brukar bli fläckar för mig i vanliga fall också även fast jag inte tar kort mot solen

2010-07-01 @ 12:16:44
URL: http://annirener.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0