Happynes

Jag är sugen att gå på bio. Kanske bara för att svärmor nyligen frågade svärfar om de inte skulle gå på bio, men nåja. Förövrigt så, varför säger man svärmor och svärfar och alla dessa konstiga namn? Vadå svär? 

Skit samma, jag stack i alla fall till datan på direkten och hittade en film jag vill se, nu är ju bara frågan om jag kan få med min man? Jag kan väl muta med att jag kan bjuda, han är faktiskt värd det ♥ Men nej, kanske ska jag umgås lite istället för att vara nörd? See ya!


För den delen så är jag i alla fall överlycklig, även om jag nu trodde att jag var det innan, men nej, tydligen så kunde jag bli gladare än så! Hihi..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0