It's true

Hon är min bästa vän och kommer alltid att vara det. No matter what. Jag älskar dig Elin även om jag brukar kasta ner dig i rabatter och även om jag brukar ha ont i magen varje gång jag är med dig. Men vännen, du är bäst och oavsett vart jag är och vart du är, vad jag gör och vad du gör, så kommer jag alltid att finnas för dig. Jag kommer alltid att bry mig och jag kommer alltid att sitta fast i dig eftersom du lyckats suga dig fast på mig, min lilla blodigel var det ju. Utan dig vore det rättså illa. Jag vet att du är en av de vänner som kommer sitta med mig och våra barn och barn-barn, plus våra gubbar på det ;) Lät det inte lockande? Haha, ska bli så sjukt kul att få en helg med dig igen.

Är det någon som har en vän lite för långt bort för att kunna ses när man vill? Jag har, det är hemskt. Men är man äkta vänner så är man, inte fan finns det något avstånd eller annat skit som kommer i vägen för oss i alla fall, aldrig ;)




L.O.V.E


Kommentarer
Postat av: Elin =) 18 år och mamma till Molly <3

SVAR. ja men västerås blir bra :D det är inte så långt :D <3 JA, visst är jag fin när jag ligger nere i rabatten ;) <3<3

2010-06-22 @ 09:02:13
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Elin =) 18 år och mamma till Molly <3

ALDRIG ALDRIG OCH SEN ALDRIG TUSEN GÅNGER TILL! Jag är en väldigt duktig blodigel, jag suger mig fast på så långt avstånd :) Du är helt underbar min söta Evve, finns ingen vän som jag håller så nära som du<3 Skulle inte klara mig en sekund utan dig och det vet du<3 Blir helt tårögd när jag läser det du skriver till mig min sötaste <3

Jag älskar någe så extremt mycket puss på lilltån <3<3<3

2010-06-22 @ 09:05:34
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0