Lilla idioten

Jag kom fram till att om man håller på tillräckligt länge och om man låter bli att blanda så noga mellan omgångarna så gick det faktiskt att spela ut det! Helt sjukt. Dock förstår jag inte hur det går ihop, för nu fuskade jag lite. Antagligen? Det står i alla fall att man ska blanda leken noga, men vet ni va? Då är hela spelet HELT omöjligt. Kanske är det uppfunnet för att man (om man har rejält tråkigt) ska sitta i timmar, verkligen timmar!, och spela.. tills man verkligen klarar ut det. Eller så är det helt enkelt så att jag gör fel?

Skit samma, jag sysselsatte mig i alla fall med det framför tv:n med chips, popcorn och en underbart god dricka. Det fick bli ett bra avslut på min kväll tror jag. Nu ska jag nog stänga igen här och istället dricka upp min dricka och sen göra mig redo för sängen, han saknar mig säger han, han saknar min varma kropp ni vet ;)

Godnatt då!

Kommentarer
Postat av: mmmmm

den kropp som du en gång skickat bilder på? MUUUUUUMS!

2010-06-27 @ 01:39:49

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0