Nio månader <3

Idag är det min och Sebbes dag. Idag var det nio månader sen som jag kysste hans läppar för första gången, det var också första gången jag somnade med han vid min sida. Nio månader.

Ibland känns det som om den här tiden har gått alldeles för fort. Som om det har gått såpass fort att vi inte riktigt har hängt med i svängarna. Liksom det är nio månader, på ett sätt känns det som om det var igår, fast samtidigt så känns det som om det är såhär det har varit i flera år. Allt är perfekt.

Vill i alla fall bara säga till min underbaraste att du är allt för mig. Lyckan som följde med dig in i mitt liv, den kommer jag aldrig kunna beskriva. Jag älskar dig, jag säger som du, jag älskar oss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0