Look at me now

Är hemma sen ungefär två timmar tillbaka, tror jag? Orkar inte riktigt räkna. Haha. Idag var vi ju på Mälardalens Högskola. Men jag ser inte skolan som någon framtid för mig. Jag åkte mest dit bara för skojs skull. För att se mig omkring lite. Jag får mest bara ångest av allt, men så kan det ju också vara.

Förövrigt så kom jag på en sak nu när jag nyss hörde låter I Made It med Dead By April. Den låten satt jag och nötte och nötte och nötte i bilen på väg till Dennis den dagen det tog slut. Egentligen fattar jag inte vad det var för mening med att nöta en låt där de sjunger Look at me now, I made it. Feel my heart now, I made it. blablabla Here I am now, I made it. Here is my life, my true dream. Vad hade jag för tanke då egentligen? Liksom jag satt gråtfärdig och sjöng med (i huvudet) till hela låten. Flera gånger. Detta är ingen låt som passar när man blir dumpad.

Dock borde jag kunna sitta och nöta låten nu istället för det är NU som jag har klarat mig. Det är NU som jag lever mitt liv som en dröm. Jag är stolt och glad åt att jag klarade mig förbi att bli dumpad, att jag klarade mig för att gå vidare och tillslut hitta min Sebastian. 

På tal om det så lever jag verkligen en sann dröm just nu, med tanke på att jag, innan jag blev tillsammans med Sebbe, drömde någon/några gånger att jag blev tillsammans med honom! Det var långt innan jag lärde känna honom så väl som jag känner honom idag, så egentligen förstår jag inte riktigt hur det kom sig? Låter lite konstigt. Men så var det. En annan sak jag borde skriva just nu är hur mycket jag älskar honom, men sanningen är att jag faktiskt inte kan förklara det i ord. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0