Min framtida familj

När jag är sjuk. Vilket jag är idag. Så har jag ofta väldigt tråkigt - väldigt lite att göra. Så dagar som dessa kan jag gärna spendera framför saker som The Sims 3. För några dagar sen gjorde jag ett hus där, som skulle bestå av min och Sebbes familj. Huset fick ungefär se ut såhär:


Framsida
Baksida


Huset fick bli vitt med mörka detaljer - så som dörrar och fönster.


Garage (som förövrigt inte går att göra till ett garage där man meckar - för det kan dom ju inte)
Spel-/allrum


Garaget fick bestå av två plan. Där den nedre våningen innehåller allt "onödigt".


Hall
Kök (+en Evelina vid kylen.. såklart..)
Tv-/vardagsrum


Ingången i huset fick bli en lång smal hall. Från hallen hade vi även en valv-ingång till köket som även satt ihop med ett litet tv-/vardagsrum.


Sovrum
Toalett (+ en Sebastian som ska bada ;))
Barnrum(flicka)
Barnrum(pojke) (+en liten Julia som sitter och leker med brorsans grejer)

Detta var då mitt och Sebbes hus om några år då vi även har två barn. Haha. Jag säger då det. Kul liv man har. I vilket fall så har jag redan ångrat ungefär varenda rum i huset förutom vårat mörka och mysiga sovrum. Egentlligen vill jag ju ha stort, ljust och öppet. Men detta blev ju bara litet och kråligt(fult). Huset i sig är ju inte så litet. Men jämför barnrummen och vardagsrummet liksom.. hm. Undrar hur jag tänkte där. Men ja, litet kan vara mysigt det med.

Förövrigt så fick våran familj se ut såhär:



Evelina Fahlström - Vuxen
Sebastian Karlsson - Vuxen
Lucas Karlsson - Barn
Julia Karlsson - Småbarn


Haha. Komiskt vad snygga vi blev ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0