Sockerkaka

Blev en kort dag idag. Hade två lektioner och sen var det slut. När jag kom hem så ställde jag mig och bakade en sockerkaka. Den står i ugnen nu så den är dock inte klar ännu.

I vilket fall sitter jag och diskuterar med Tubbe att det faktiskt redan var två år sen(på fredag) som vi började prata. Helt sjukt vad tiden går! Då var jag den där lilla flickan som var livrädd för typ alla killar och tyckte att alla var idioter, se där. Först var vi "tillsammans" under ja.. en tid. Sen kom Dennis i nästan ett år och sen tjoff så kom Sebbe. Jag tror min otur med killar har vänt till tur. Låter som det i alla fall. Hihi ;)

Men nej, nu ska jag bygga hus på The Sims för jag är cool..


Kommentarer
Postat av: Renée

Glad Påsk :)

2010-04-03 @ 19:25:07
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0