24:e maj 2010

Tänk att snart har hela femte månaden på 2010 redan gått, jag tycker tiden har gått sjukt fort. För mig känns det som om det var nyligen som det var infirande av det nya året, men sen dess så har jag hunnit med en massa.

Till exempel så har ju balklänning bokats och hämtats, studentmössa + kläder har beställts, sponsorer kring Alla Barnenes Dag har fixats, praktik har vart i ca. 3 veckor, ett halvår med baby har firats, en studentkryssning har vart lite sysselsättning, studentfester hit och dit, marknaden och party hos mändy på det, ännu mera skola och skola och skola, mera party och Alla Barnens Dag har hållts nu och massa massa mer. Det är med andra ord sjukt mycket som har hänt sen nyår men ändå känns nyår som igår. Hur kan det gå ihop?

Idag är det liksom exakt 13 skoldagar kvar. 13 dagar kvar tills jag inte längre har en skola att gå till. 13 dagar kvar tills jag springer ut på en balkong med min studentmössa som beställdes för fem månader(imorgon) sen. Den mössan är liksom beställd för länge sen, så lite längtar jag, men samtidigt så är man lite "rädd". Liksom 13 dagar.. det är inte ens två jävla veckor! Hör ni hur lite det är?! Shit nu börjar jag låta deprimerad, haha.. Men lite deprimerande är det. Min klass som jag stått ut med i tre år kommer att splittras om ca. 13 dagar.. okej,  nu får jag sluta prata om det..

I vilket fall så ville jag bara säga att jag kom på nu när jag skrev min rubrik, att början på det här året faktiskt har gått lite fort. Nästan på sätt och vis lite för fort.

På tal om fort, jag och Sebbe firar redan åtta månader på onsdag. Inte konstigt att tiden går fort, det var seriöst också igår som jag träffade han, känns det som ;) Men samtidigt så nej, vi känner varandra utan å innan nu nästintill(känns det som..) så det är långt ifrån igår. Men det har gått så fort, så man hinner ju nästan inte ens med.

Nåja, nog om hur snabbt allt går. På onsdag är det också time for nästa studentfesten, även sista. Tema? Jo självklart det bästa; Oj jag kom fel. Mycket enkelt, nästan så enkelt så det blir svårt. Jag vet i alla fall vad jag ska vara och tack vara min pojkvän så kan jag vara det jag vill. Kommer bli kul att se vad alla sätter på sig för roliga utklädnader och känner på mig att dansgolvet denna gång kommer att vara SMOCKAT! Någon som känner som jag? Ja självklart.

Nåja, nu ska jag nog ta och fylla i min hälsodagbok eftersom att den ska lämnas in imorgon. Peace eller ärta :)


Kommentarer
Postat av: John

Gillar dom där bilderna =)

2010-05-25 @ 21:11:08
URL: http://donken.nu

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0