Bad update

Jag vet att min blogg stått stilla i sisådär en vecka eller något liknande. Anledning? Ja, skola säger jag bara..

Eller ja, i måndages efter skolan så åkte jag iväg till Västerås med mamma och pappa och med mig hem fick jag en ny fönsterbräda till mitt rum. Äntligen.

I tisdags så fick jag lov att formatera om min dator för att jag trodde den hade fått spel. Vilket resulterade i att jag inte kunde komma igång med mitt plugg (en uppgift som skulle in just samma dag - tisdagen) förrän vid nio på kvällen. Kan ju säga att jag vid halv elva var rättså slutkörd och nästan sa "men skitsamma" det blir bra, om varenda mening jag skrev. Tur var väl att jag fick in arbetet i tid då i alla fall.

Igår, onsdag. Så var det i skolan fredag. Så efter skolan följde Cattis med mig hem medans jag hämtade lite kläder och annat fix för kvällen. Sen käkade vi innan vi sen åkte hem till Cattis för att fixa oss. Mot kvällen, sju-åtta, så kom AnnIrene och Amanda och vi for vidare till Issa som hade förfest och även alltså en så kallad klassfest för oss på 3BF! Fast det var ju mycket mer folk är bara 3BF där, men det var trevligt ändå. Dock höll jag mig nykter denna kväll även om det faktiskt rankades årets andra studentfest med temat film. Själv fick jag hålla mig till att vara Lilla My och det verkade som tur var alla se, så jag lyckades väl någorlunda med min outfit då. Runt elva tiden så stack vi sen mot GM och kvällen blev faktiskt långt ifrån som planerat, den slutade med att jag åkte hem klockan ett och ja, sov gott gjorde jag ju i alla fall.

Idag råkade jag dock sova ända till klockan var ett och det fick jag faktiskt nästan lite ångest för, haha. Men i vilket fall så har jag i alla fall pluggat lite idag, samtidigt som jag svurit lite fram och tillbaka över min data. Det var nog inte problem med att den behövdes formateras om utan istället typ skrotas. Eller ja, kanske räcker med att köpa ett nytt batteri, men det duger inte i mina ögon just nu. Den är way to seg.. Men som sagt, pluggat har jag gjort, ett arbete har skickats in och kryssats från min att göra lista. Nu hade jag tänkt att hoppa på nästa, som ser ut att vara en komplettering från tvåan, ja dags att skynda på..

Bilder kommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0