Bilder från Black&White!

Nu tänkte jag bjussa på lite bilder från förra veckans studentfest. Alla bilder är tagna av Amanda :)

Inann det så tänkte jag bara skvallra om att jag och baby firar åtta hela månader imorgon. Vilket känns helt underbart! Kan inte ens fatta hur bra det egentligen är, visst, vi har väl våra stunder vi också men det måste man faktiskt ha för att det ska funka. I vilket fall så vill jag bara säga till dig älskling att detta bara är en början, jag älskar dig!

Jag säger det nu för imorgon kommer det nog inte blir så mycket update med tanke på att det är dags för fjärde och sista studentfesten! Ska bli great. Nåja, nog om det. Tillbaka till förra veckans Black&White;

































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0