Do I deserve this?

En trött måndag blev det idag. Jag och Amanda började i alla fall med att plasta in lite diplom till Alla Barnens Dag som förövrigt är på lördag. Efter det så tränade vi lite till våra svenska tal så nu är även det check and done! Gick väl hyffsat men jag måste ju få lov att fråga, när man står där och läser, vart ska man kolla? Känns mongo och sitta och snurra runt med ögonen för att kolla på alla i "pupliken" samtidigt som man självklart inte kan stirra sig blind på en och samma person och nej du kan inte lösa problemet genom att kolla ner i pappret heller, hm. Tror det blev en blandning av allt och inget för mig. Skönt att det är gjort nu i alla fall. Ca. fem minuter skulle talet vara och mitt blev 4.33 så det fick duga.

Sen var dagen egentligen slut för min del, men jag och AnnIrene gick ut och satte oss lite i solen innan vi sen drog oss upp till matsalen. Sen blir det lite mer diplom inplastade innan jag till sist stack hem efter en isglass i solen tillsammand med Mändy. Underbart väder idag alltså.

På vägen hem så stack jag och mamma till husvagnsfirman för att kolla in en husvagn, som tyvärr dock var såld. Sen när vi är där så kommer John helt plötsligt och ska kolla han med, på samma vagn. Haha. Det slutade med att han nu istället har planer på att köpa en sprillans ny vagn. Helt sjukt fin var den i alla fall, inte för att den ser ut som en husvagn utan mer som ett hus, men ändå. I alla fall insidan, utsidan kan ju diskuteras..

Men nej, nu ska jag fixa mina naglar och tänka på något vettigt. Vad vet jag inte...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0