Du är inte en av alla, du är en av en.

Min pojk skulle spendera sin dag med att öva lite på bana innan helgen. Hur slutade det? Han har ju fixat och donat med sin bil hela vintern, med andra ord lagt ner hur mycket pengar som helst. Det slutade med motorras. Billigt och bra. Baby, I feel sorry for you (a)

I vilket fall, har försökt få in mitt tal. Kan det typ nu. I alla fall just NU. Imorgon när jag vaknar, så är allt som bortblåst igen. Varför kan man inte bara få läsa innantill? Egentligen förstår jag inte ens varför vi har muntligt i svenska? Dom lär väl höra oss prata dagligen så dom vet ju att vi kan.. Tragiskt dehär..

Nog om skola. Nog om nationella. Nog om svenska. Nog om mig.

Jag saknar min älskling. Jag saknar sommaren. Jag vill ligga i Sebbes famn just nu. Allt jag vill är att ha dig här. Jag saknar värme, därför jag saknar sommaren, med andra ord räcker det om du kommer hit, för du är varm, het och min :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0