En stor puss..

..på allt idag.

Nog kan jag allt säga att en helg borta var lite behövlig. Har inte haft minsta lilla tanken på skolan och det är alltså bra för då har jag fått kommit bort från den på riktigt den här helgen, vilket faktiskt var sjukt längesen...

I vilket fall så kom tanken upp nu att det är såhär;
Imorgon måndag är det en heldag med "studiebesök" och liknande.
Tisdag vet jag inte om det är något speciellt?
Onsdag är vi lediga för då är det bal.
Torsdag vet jag inte?
Fredag än en gång lediga
Måndag?
Tisdag är det en heldag ute vid Eskiln med BF.
Onsdag?
Torsdag kommer vi springa runt å kasta vatten på varandra, tror det är då?
Och sista dagen, fredagen.. ja då är vi lediga ;o
Lördag är det dags och vet ni vad det innebär? Ja att det idag är exakt en vecka kvar. I skoldagar. 7 dagar.

Nåja. Det närmar sig sakta (snabbt egentligen) men säkert och med andra ord var min helg behövlig. Nu ska jag nog sova eller glo på tv. Puss som sagt :)

Speciellt till dig älskling, jag saknar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0