One weekand away

Den här helgen blev en bortahelg och jag kan ju inte säga att det faktiskt var annat än skönt. Det var faktiskt skönt att komma bort just nu :)

Just nu sitter jag i alla fall här med mitt hår fixat och fint. Benita var just här och fixade, vi skulle kolla hur jag ska ha det på balen på onsdag och nu vart det asbra så kommer bli great! Speciellt tillsammans med min fina klänning och allt, åh :) Men men, bilder får ni inte se förrän efter balen, alltså typ onsdagkväll eller torsdag, kanske till och med senare än så, vi får se.

Nåja, nu ska jag göra något annat, vad vet jag inte. Kolla in min frisyr lite mer kanske, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0