Orken är slut för idag..

Nu har jag pluggat ungefär sen jag vaknade. Vaknade halvtio och började kanske plugga vid halv elva eller något sånt. Sen blev jag klar vid ca. fyra-fem tiden. Kul? Inte ett dugg! Men jag kan ju erkänna att det är skönt att jag i alla fall fått bort hela två(tre egentligen) grejer från min Att göra lista. Svenska talet är klart och även PM:et som läraren måste ha innan. Sen fick jag även klart diskussionen till projektet som vi gjorde i tisdags. Så nu har jag bara tre grejer kvar, synd bara att det är två feta arbeten och ett lite mindre.. Lär ju ta sin tid.

I vilket fall så är jag klar med plugg för idag. Orken har tagit slut. Jag satt här, var nära på att somna för ett tag sen. Det tyder nog på att det är för mycket för mig just nu. Så ja, nu blir det bara ta det lugnt resten av kvällen. Egentligen borde jag nu städa mitt rum men orken finns inte till det heller. Plus att jag börjar få lite ont i ryggen just nu p.g.a. att jag setat/legat i sängen och pluggat under hela tiden.

Nåja, en pojkvän som kom hit med lite massage vore ju bra? :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0