Pluggdagar nu för tiden..

Fredag idag, ska alltså kännas: Ååh vad skönt äntligen helg! Men icke sa Nicke. Imorgon är det bara att gå upp samma tid som en vanlig skoldag, åka härifrån samma tid som jag brukar, fast i bil istället för i buss, vidare till Fagersta och sen ha hand om Alla Barnens Dag tillsammans med resten av BF. Hoppas allt går bra och att vädret hålls på vår sida!

Idag var det tänk att min man skulle komma och det ska han fast inte förrän sent, ja typ elva kommer han vara här. På sätt och vis kanske det var bra, för tack vara att han inte var här kring den tiden han brukar, alltså kanske två-tre-fyra, ja då hann jag fixa mitt historia-arbete så nu är det check and done, förutom att jag måste renskriva då, så jag tänkte springa in till mammas å pappas data å göra det nu så jag kan skriva ut det också, bra va? Ja :)


Bild som Issa tog i onsdags på studentfesten, mycket vacker va? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0