To good

Gårdagens party blev nice. Bortsätt från att Linn började med att sätta igång kranen på toan på GM, vilket resulterade i att jag som satt på toan blev dyngsur och fick gå och tro att jag kissat på mig en stund. Sen kan vi ju bortse från en stund på toan med tjejerna men vet ni vad? Jag älskar er, ni är dom bästa man kan ha ♥

Nåja, började med förfest hos Carro med lite folk, trevlans var det och det blev lika trevligt på GM. Att somna skönt i sängen när man kom hem, ja det var jääävligt skönt kan jag bara säga! Men som tur var så hade vi ju sovmorgon så vi började inte förrän tjugo över tio då blev det så att jag, Amanda, Carro och Malin kom in med en varsin macka i klassrummet, hälften av de som satt där hade också mackor med sig och sen trillade det in lite flera personer och självklart hade även dom mackor. Ja med andra ord käkade vi alla våran frukost på svenskan mitt framför Jennys ögon, höhö. Men hon var förstående och satt och pratade lite med oss som inte pluggade något, om hur hon hade det under sin gymnasietid. Sen sa hon bara "jaja, jag ska väl gå upp till dom i datasalen som faktiskt gör något.." så slapp lektion var det.

Men ja dagen har varit bra och jag orkar inte ladda upp nå bilder här på bloggen utan dom kommer läggas upp på min bilddagbok istället. Nicebajs.. För övrigt så saknar jag min älskade Sebastian ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0