Rubrik

Helgen blev lite ändrad mot vad den var tänkt. Men så kan det gå ibland. Planen var att åka med mor och far med husvagnen ner till Nyköping för att kolla på Rallycrossen men eftersom att Sebbes bil har gett upp så kom han hit istället och jag stannade hemma.

Med andra ord blev helgen såhär
Fredag: Sebbe kom hit runt två-tre tror jag. Han fick dock stå ut med att jag nördade lite till att börja med så tack vare det så har jag ännu ett arbete bort bockat från min att-göra-lista. Känns hur skönt som helst. Sen böt vi i alla fall fönsterbräda inne på mitt rum, vilket resluterade i asbra ;D Mamma och pappa åkte hemifrån vid halv-sju tiden så då satte jag och Sebbe oss i tv-rummet med en film och bara tog det lugnt.

Lördag: Det var ju sjukt fint väder! Så bara för det så tog vi oss ut på en liten promenad, dels för att komma ut, men också för att Sebbe skulle få se lite utav vackra Kärrgruvan också ;) När vi kom hem så satte vi oss efter en stund på trappen med en glass, som sagt, vädret var ju toppen. Efter en stund så började vi med maten, eller ja, Sebbe satte igång med grillande och jag fixade sås och potatisklyftor. Underbart gott var det och till sist bestämde vi oss för att också ta en kvällspromenad, så denna helg har nog Sebbe faktiskt nästan fått sett hela Kärrgruvan.

Söndag: Idag har vi inte gjort mycket alls ända tills hans vid fem tiden åkte hem. Så kvällen idag får bestå av övande på mitt svenskatal och lite sånt smått och gott.


Förresten så rakade grabben av sig håret i lördags också.... ;o Och jag blev tvungen att hjälpa till, too bad ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0