Äntligen!

Idag så skrev Amanda på facebook att hon hade fått två trevliga och bra nyheter. Jag frågade vad och det ena var att hon hade fått en lägenhet (inte fått men ni förstår, den blev hennes av dom som var med och kollade). Skitkul ju!

Det roligaste av allt är att det är på samma dag som jag är säker på att vi på måndag också ha en lägenhet. Vi får självfallet inte flytta in på måndag men på måndag så är antingen nr1 eller nr2 våran. Vi har ett val, ifall dom två innan oss på nr2 säger nej så väljer vi den istället eftersom att den är lite större. Men säger någon av dom ja, då blir det nr1 som blir våran. Och det är antagligen till 100% haha, finns inget som skulle hindra nu :)

Så det är så bra det kan bli. Så när mamma kommer hem ska vi bege oss ner till Johns kompisar och hämta två soffor som dom snällt GER bort till mig eftersom att dom var tvungna att bli av med dom idag. Sen får vi se om Sebbe gillar dom eller ej annars får vi ta Mickes gamla istället. Men det är ju bättre med två soffor än en ellerhur?

Sen efter det kanske det blir å åka över till pappas jobbarkompis och hämta en gammal tv eftersom att jag inte har någon och eftersom att Sebbes är kass. Den är ju som sagt var gammal. Men vi kommer inte ha råd med att lägga ut massa pengar på tv och soffor och sånt. Kommer nog blir nog mycket ändå skulle jag tro. Är ju trots allt mycket som kommer behövas såhär i början. Är tur i alla fall att vi har Johns gammla köksbord och även Sebbes jobbarkompis sängstomme + lite andra skåp typ.

Åh, det känns så bra så :) Haha. Var bara tvungen att skriva av mig lite om det nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0