Dag 08 - Mål för denna månad och varför.

Jag tar väl december månads mål då eftersom att det är den sista november idag.

Egentligen vet jag inte om jag har speciellt mycket mål för månaden. Men jag lär nog faktiskt få lov och säga att månadens mål att att förflytta mig från mitt trygga hem där jag bott i hela mitt liv till en lägenhet och starta upp mitt egna liv tillsammans med Sebbe.

Målet i sig är väl kanske att helt enkelt klara mig lite på egna fötter. Det är ju mycket som krävs nu när man flyttar. Sköta ekonomi, tvätt, städning och självfallet mat och allt som hör till eget boende. Låter rätt lätt nu när jag skriver det. Men i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0