Det luktar lök

Jag är inte dum angående min rubruk. Mamma stod nyss och skar massa lök här eftersom att hon håller på med maten och jag sitter i köket.

Ja, det är sant, jag sitter i köket med datan. Det är dock inte min egen data jag sitter på utan mammas och pappas bärbara. Den är lite snabbare än min så jag kan lika gärna stjäla den eftersom att dom aldrig använder den. Dumt av dom att skaffa något dom inte använder va? ;)

Men nej. Har inget speciellt att skriva. Har lust att handla på mig en massa nya kläder men har varken pengar eller riktig lust till det. Eller ja. Jag vill ju, det sa jag ju, men samtidigt så vill jag så himla gärna bara spara alla pengar jag kommer få den närmaste tiden. Dom behövs till vettigare saker än kläder. Nåja, en tröja klickade jag ju nyss hem plus att jag har sagt en massa förslag från Ellos som mamma kan välja bland till eventuella julklappar/födelsedagspresenter. Det är ju alltid bra. Om hon inte glömmer bort det och kastar katalogerna vill säga..

Svärmor har ju en present liggandes hemma hos dom som är till mig också. Dock får jag inte denna förrän helgen som är den 20:e. Ett bra tag kvar till dess känns det som, men antagligen så kommer tiden gå fast fast fast (snabbt snabbt snabbt - för er som inte förstod att jag skrev engelska mitt i allt). Undrar vad jag får av henne då? :)


När mamma fått in lasagnen i ugnen så ska jag börja med en paj. Blir blåbärs-/hallonpaj denna gång. Det lär nog duga :)

Jaja, jag skrev nyss att jag inte har något att skriva. Ändå så fortsätter jag klottra ner maasa ovärda ord. Onödiga jag då. Hejdå.


Gammal bild.


Kommentarer
Postat av: michelle

sv: jaa, dom är så söta :(

2010-11-06 @ 19:05:01
URL: http://xfakesmile.blogg.se/
Postat av: amanda

sv: mjo men du får ju iaf pengar från af. sen som du sa så har du ju inte blivit utringd så ofta, men då haru iaf ngt att göra om dagarna sen när du blir utringd så äre bara o kila dit istället. Du kan ju kanske höra om du kan bara ta 3 dagar i veckan istället för 5 elr ngt? :) jag längtar tills jag får praktik iaf, får se vart bara.

2010-11-06 @ 21:35:50
URL: http://writteninthestarss.blogg.se/
Postat av: michelle

sv: Oj :o 16 mil är långt :o

hur träffades ni då egentligen ?:o

jo, sen vill man väl ha utbildning klar, jobb och någonstans att bo med I guess. :)

2010-11-06 @ 21:50:01
URL: http://xfakesmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0