Funny thing!

Dagen har bestått av jobb och jag har även fått jobb på torsdag och fredag på samma ställe så det är ju sköönt! Lite pengar är ju aldrig fel ;)

Dagen har i alla fall varit rätt rörig för mig. Första gången jag var där plus att det har varit hela 21 barn där. Blev mycket namn på en gång plus att man måste lära sig alla regler som finns i den förskoleklassen - alla är ju trots allt inte lika.

Men nu tänkte jag pysa in i duschen. Men innan dess tänkte jag berätta vad jag ska göra den närmaste månaden. Jag har sett många olika listor, t.ex där man skulle skriva om någonting varje dag. Igår hittade jag dock en ny lista som verkade lite roligare och därför tänkte jag ta den. Listan ser ut såhär och jag kommer börja med Dag 01 när jag kommer tillbaka från duschen :)

Dag 01 - Ett foto på dig och 15 intressanta saker om dig.
Dag 02 - Meningen bakom din facebook-status.
Dag 03 - En bild på dig och dina vänner.
Dag 04 - En vana du önskar att du inte hade.
Dag 05 - En bild på något ställe du varit på.
Dag 06 - Favortit superhjälte och varför?
Dag 07 - En bild på den som påverkat dig mest.
Dag 08 - Mål för denna månad och varför.
Dag 09 - Något som hänt de senasta dagarna som du är stolt över.
Dag 10 - Låtar du lyssnar på när du är glad, ledsen, uttråkad, arg.
Dag 11 - Ännu en bild på dig och dina vänner.
Dag 12 - En bild på någon som du saknar.
Dag 13 - Ett brev till någon som sårat dig nyligen.
Dag 14 - En bild på dig och din familj.
Dag 15 - Sätt din musikspelare på blandning: Tio första låtarna som spelas.
Dag 16 - Ännu en bild på dig själv.
Dag 17 - Någon du skulle vilja byta liv med för en dag och varför.
Dag 18 - Planer/drömmar/mål du har.
Dag 19 - Smeknamn du har; varför har du dom.
Dag 20 - Någon du ser dig själv gifta dig med/leva ditt liv med.
Dag 21 - En bild på något som gör dig glad.
Dag 22 - Vad skiljer dig från mängden.
Dag 23 - Något du längtar eftet mycket.
Dag 24 - Ett brev till dina föräldrar.
Dag 25 - Vad hittar man i din väska.
Dag 26 - Vad tycker du om dina vänner.
Dag 27 - Varför gör du denna 30dagars-utmaning.
Dag 28 - En bild på dig för ett år sedan och nu, hur har du ändrats sen dess.
Dag 29 - Vad har du lärt dig den senaste månaden.
Dag 30 - Vem är du.


Kommentarer
Postat av: Anna Werner

vart kan man hitta såna?=)

2010-11-23 @ 22:14:23
URL: http://annawerner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0